tessavictoria.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Tessa

Christel,Travel Active

Hoi Tessa!

Ik heb gehoord dat jij vanaf dit weekend een te gek avontuur tegenmoet gaat: naar Zimbabwe, Zuid-Afrika en zelfs nog naar Australië.. wat een waanzinnige reis gaat dat worden!

Mijn naam is Christel en ik ben stagiaire op de Marketing afdeling van Travel Active. Ik ben ook diegene die de blog bijhoud (misschien heb je hem al eens bekeken: http://blog.travelactive.nl/).

In ieder geval, wij zijn altijd op zoek naar gastbloggers en dan al helemaal naar gastbloggers met bijzondere reizen. Jouw reis zou hier dus perfect tussen passen :). Aangezien je deze Reismee al hebt aangemaakt, vind je het wellicht ook leuk om voor onze blog te schrijven! Lijkt je dit wat, dan kun je me mailen via travel.today@travelactive.nl om de opties en mogelijkheden verder bespreken.

Alvast een héle goede reis naar Zimbabwe.. je kunt de dagen nu echt aftellen he! Ik zal je ook zeker gaan volgen via deze pagina :)

Groetjes, Christel

Arnold Hewitt

Nou Tessa de hyena maakt de kudde dieren die je hebt behandeld wel compleet ! Op naar de apen nu