tessavictoria.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Tessa

Reacties

Reacties

Christel,Travel Active

Hoi Tessa!

Ik heb gehoord dat jij vanaf dit weekend een te gek avontuur tegenmoet gaat: naar Zimbabwe, Zuid-Afrika en zelfs nog naar Australië.. wat een waanzinnige reis gaat dat worden!

Mijn naam is Christel en ik ben stagiaire op de Marketing afdeling van Travel Active. Ik ben ook diegene die de blog bijhoud (misschien heb je hem al eens bekeken: http://blog.travelactive.nl/).

In ieder geval, wij zijn altijd op zoek naar gastbloggers en dan al helemaal naar gastbloggers met bijzondere reizen. Jouw reis zou hier dus perfect tussen passen :). Aangezien je deze Reismee al hebt aangemaakt, vind je het wellicht ook leuk om voor onze blog te schrijven! Lijkt je dit wat, dan kun je me mailen via travel.today@travelactive.nl om de opties en mogelijkheden verder bespreken.

Alvast een héle goede reis naar Zimbabwe.. je kunt de dagen nu echt aftellen he! Ik zal je ook zeker gaan volgen via deze pagina :)

Groetjes, Christel

Arnold Hewitt

Nou Tessa de hyena maakt de kudde dieren die je hebt behandeld wel compleet ! Op naar de apen nu

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active