tessavictoria.reismee.nl

Camper dagen

De laatste dagen in Melbourne (St Kilda) zeker nog genoten; van het lekkere weer en de omgeving. Op donderdag naar Sydney gevlogen. Hier ben ik eerst naar het hotel gegaan en heb ik gewacht op mams en Twan. Die kwamen ’s avonds om 22:30 aan. Dus naar het vliegveld gegaan om ze op te halen. Toen ze eindelijk na een uur wachten uit de gate kwamen lopen, naar me moedertje gerent en heel lang geknuffeld. Eindelijk na 2,5 maand weer. Nog 2 dagen in het hotel gebleven omdat ze wat uit wilde rusten. De volgende dag naar the Opera House en de Harbourbridge geweest. En nog een beetje rond gekeken. Om vervolgens op zaterdag de camper op te halen. Groot ding, dus het was en wennen aan de grootte en aan het links rijden voor Twan. Maar het is allemaal goed gegaan. De eerste dag zijn we naar Bonny Hill gereden, zo’n 400 km van Sydney. Hier zouden we de eerste 2 nachten blijven. Het is toch wel echt kamperen, maar gelukkig niet in een tent:) Na deze 2 nachten zijn we doorgereden naar emerald beach. Mooie camping en gratis wifi, dat is altijd welkom natuurlijk! Hier surfboards gehuurd en een dagje gesurfd. Heerlijk weer gehad en nu zijn we in Byron Bay beland. Wat een verschil met Melbourne en Sydney. Iedereen is hier blijven hangen in de hippie tijd; dreadlocks, regenboogshirts en blote voeten. Erg grappig om te zien. Hier deze camping blijven we nog 2 nachten om vervolgens weer rustig terug te gaan naar Sydney.

Reacties

Reacties

a.hewitt@albeda.nl

leuk dat je in de sixties bent verdwaald, daar kan je moeder misschien nog wel wat over vertellen! Dat toine moeite heeft met links rijden in zo'n bakbeest lijkt me logisch ik vind het al knap dat hij het doet!
Veel plezier nog ,maar dat zal wel lukken !

Jeannet

Lekker hè dat mams bij je is.Veel plezier nog met z,n alle doe voorzichtig xxx

wil desjardijn

Een leuk verhaal weer, fijn dat jullie met zn drietjes leuke dingen doen en veel kunnen bekijken, die sixties lijkt me gaaf terug in de tijd zekervoor je moeder, nog veel plezier en ik denk dat twan nu wel gewend zal zijn aan t rijden, xxx

Opa en Oma

Lieve kinderen van me fijn dat jullie het zo leuk hebben samen.En we zijn heel trots op Twan dat die zo goed rijd ik ben wel een beetje jaloers nog veel fijne dagen voorzichtig, ik tel de dagen om jullie weer te zin.veel liefs opa en oma

Claudette

Lieve alle3 wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat en vandaag heerlijk Twan weer even gesproken wat ben ik trots op hem dat hij zo'n goede chauffeur is met de camper! En de leuke verhalen van de Koala en de Kangaroo. Genieten jullie nog maar van het mooie weer en van alle mooie stranden. Hier is het maar 2 graden en regen.

Leuk hoor de sixties ;-) Dikke kus van mama (Twan) Rene en Ewoud xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active