tessavictoria.reismee.nl

Melbourne!

Maandag ochtend vroeg opgestaan om snel nog even naar de bank te gaan voordat ik met de shuttle bus naar het vliegveld ging. Bij de bank te horen gekregen dat mijn pasje, waar ik voor kwam, er natuurlijk nog niet was. Dus was weer een nutteloze ochtend. Maar eindelijk ging ik dan naar Melbourne. Hier kon ik de eerste 5 nachten bij Pete en Sheryl slapen ( mensen die in Melbourne wonen en die me moeder kent). Heeeeerlijk om een eigen slaapkamer te hebben, een bank en normaal te eten krijgen. Zij wonen in St Kilda vlakbij het strand en een gezellige winkelstraat met heel veel cake shops, altijd fijn. De eerste dagen beetje St kilda onderzocht en ook de stad in gegaan om daar een beetje rond te kijken en te winkelen. Op vrijdag met Georga wat gegeten voor haar verjaardag ( georga is een meisje die ik heb leren kennen in Sydney), heel gezellig om weer met iemand uit Sydney wat te ondernemen. Ondertussen toch nog even een tattooshop binnen geslopen en nog maar een tattoo laten zetten. Want als je hier bent moet je ook wat geks doen.

Zaterdag moest ik toch echt weer aan een hostel geloven. Dit keer het Base hostel in St Kilda aan de leuke winkelstraat. Goede kamer en aardige meiden. Omdat ik in een only girl room zit is er elke avond van 8-9 gratis champagne, dus dat maar eerst uitgevonden zaterdag avond. Gezellig avond gehad met een van de meiden uit me kamer. Zondag ochtend nog even geskyped met iedereen op Nikki der Bday party, dan is het toch heel vervelend dat je er niet bij bent... Maar het zag er gezellig uit en ik heb toch nog even iedereen gezien. Die zondag ben ik voor het eerst in de keuken van een hostel geweest om mijn eigen eten te koken. Het is helemaal niet zo erg als ik dacht en het is zeker goedkoper om het zelf te maken. Op maandag naar de Melbourne Zoo geweest. Erg leuk, maar niet zo mooi als ik dacht. Alle dieren die ik al 100x heb gezien nog een keer gezien, maarja ik heb het toch weer gezien. "S avonds bij Pete en Sheryl gegeten om nog maar een keer gezond te eten. Op zondag heb een dagtour gepland om nog wat meer te zien van Australie hier in de omgeving. En Maandag vlieg ik alweer naar Sydney... Niet zo'n lang verhaal dit keer, maargoed.

Kusjesssssss

Reacties

Reacties

wil desjardijn

Leuk verhaal, blijf je dan in sydney tot je moeder komt of staat er nog meer op t programma? Niet teveel tattoo's laten zetten hoor je bent geen voetballer dat wilde ik even kwijt. Xxx

Arnold hewitt

Klinkt allemaal heel gezellig !

Arnold hewitt

Klinkt heel gezellig !

a.hewit@albeda.nl

Klinkt allemaal heel gezellig !

Harry

Zij gaat lekker!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active