tessavictoria.reismee.nl

Eerste weken Australie en surfkamp

Mijn eerste keer in Australie en het backpackersleven kan beginnen: maar wat is het een ellende zo'n backpack haha. Je hebt absoluut geen overzicht en omdat je in een kamer slaapt met nog 5 andere kan je je spullen ook niet uitstallen.. Maaaaaar ik mag absoluut niet klagen, want ik zit toch maar mooi in Australie! Ik had heel erg uitgekeken naar het moment dat ik naar Australie ging, maar toch valt het alleen reizen wat zwaarder dan gedacht. De eerste dagen lag ik op een kamer met nog 5 andere meiden; heel gezellig. Overdag ga je dan toch alleen op pad; even de stad verkennen en alles rustig bekijken. Zo heb ik de eerste 2 dagen doorgebracht; rustig voor mezelf alles ontdekt. Ook nog met 2 meiden uit mijn kamer naar Bondi Beach geweest, leuk maar toch niet zo bijzonder. Maargoed ik heb het toch maar even gezien

Cool
. Het was die dag niet heel erg lekker weer, maar na een tijdje kwamen er onweerswolken aan en daar was ik niet heel erg blij mee.... Onweersstorm dus ook weer meegemaakt hier; flitsen niet normaal, klappen zo hard dat had ik nog nooit gehoord. Dus met iedereen die op Bondi was in een bus gepropt om zo snel als mogelijk weer terug te gaan naar het hostel; COLDD!!!! Een van de meiden uit mijn kamer vertelde me dat ze naar surfcamp ging, dat leek me heel erg leuk, want waar kan je nou beter leren surfen dan in bij de Aussies! Dus daar gingen we dan naar Gerroa voor 5 dagen om te leren surfen. Eerste dag was het nog een beetje stuntelen ook met het wetsuit; ik trok het natuurlijk met de rits naar voren aan; BLOND! Maar na een paar lesjes ( 4 uur per dag) ging het wel aardig en ik ga het zeker in Nederland doen! Helemaal super gehad die 5 dagen, hele leuke groep en super aardige coaches. Vreselijk gelachen en super leuke mensen leren kennen.Gister avond (vrijdag) nog een kleine party gehad beneden in de kelder van het hostel; er is veel huiswijn en bier doorheen gegaan en natuurlijk zijn er 2 van onze groep uit de bar gestuurd: top avond dus! Na de 5 dagen ben ik dus nu weer in Sydney voor 2 dagen. Maandag vlieg ik naar Melbourne voor 2 weken. Ik heb een heel zwaar leven :) ( voor Caat als je dit leest: Ik heb een heel zwaar leven, ja echt heel zwaaaaaaaar! Voor degene die dit niet kennen kijk dit even het is om te gieren: http://www.youtube.com/results?search_query=ik+heb+een+heel+zwaar+leven+brigitte+kaandorp
Laughing
)

Wel heb ik ontdekt dat ik het alleen reizen niet heel erg leuk vind en ik geen mensen ontmoet die dezelfde plannen hebben als ik. Dusss ik kom eerder terug naar huis

Wink
, MAAAARRR niet voordat ik samen met me moeder de Oostkust onveilig heb gemaakt in een mini busje! Dus na 3 maanden zit mijn reis er op 17 december op. Ik ga zeker terug naar Australie, maar dan niet alleen :). Ik probeer deze blog zo goed als mogelijk bij te houden, maar het is wat lastig hoor. See you next time. En ik hoop dat jullie mijn verhalen nog steeds leuk vinden. See you next time!

Reacties

Reacties

Tessa

Waarom ik 2x see you next time zeg; ik heb geen flauw idee

Arnold Hewitt

Dat alleen reizen zwaar is snap ik zeker ! Maar probeer er toch van te genieten daar is het land te mooi voor en de mensen te aardig denk ik ! Xx

Harry

Inderdaad, blijf genieten en laat je verrassen: je kan morgen iemand ontmoeten die wel eenzelfde reisplan heeft.

Opa en Oma

Lieve Tessa we kijken uit naar 17 december,maar ondertussen geniet van de laatste weken samen met je moeder nog veel moois en fantastische weken.
Liefs opa en oma.xxxx

wil desjardijn

Ja alleen is maar alleen, zeker met reizen, maar je hebt veel gezien, meegemaakt, leuke mensen ontmoet, dat neemt niemand je meer af, nog veel plezier ook met je moeder en we zien je weer in december xxx

Superbprincesskryptonite Rijk

Je verhalen worden nu wel steeds leuker geschreven, nou jammer dat je dan eerder terug kom;) geintje, geniet er nog van in Melbourne en tot over 5 weken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active