tessavictoria.reismee.nl

Weekend van de fair, het feestje en de camera traps.

Vanochtend in alle vroegte gewekt door het onweer ( 5 uur) natuurlijk kan ik niet slapen als het onweert dus was het een vroege ochtend voor mij. Heel veel regen gehad en het was zeker heel koud. Die ochtend was er een fair op een van de scholen hier in de buurt. Dit om Chipangali te promoten en te laten zien wat ze doen. Het was erg koud die dag, dus had ik spijt dat ik geen dikkere jas had meegenomen van thuis ( Nederland). Het was zo'n 13,5 graad.. In vergelijking met de vorige dag, ongeveer 30 graden, is dat toch even wat anders. Zaterdag avond een klein feestje gehad, omdat Chelsea wegging de volgende dag. Erg gelachen en lekker gedanst. Om half 2 in bed en de wekker 7 uur was niet zo goed voor onze lichamen. Dus een halve dag gewerkt met een hangover. En gedag gezegd tegen Chelsea die alweer naar huis ging. Dinsdag 7 oktober Vandaag weer begonnen in een nieuwe groep. Maar zat ik voor de derde keer op rij bij Terry in de groep en de 2 nieuwste vrijwilligers ( 60 en ergens in de 30) dus dat is wel even wennen. Maar die waren en vanochtend nog niet, dus moest ik de ochtend doorbrengen met Terry en we hebben weer leuk geveegd bij de antilopen.. Maar onder animal time kwam Nicole vertellen dat we naar een gebied gingen vlakbij de motopo's om wat camera traps weg te halen om te kijken wat er op stond en batterijen vervangen. Dus daar gingen we dan in de jeep met open dak door de Bush Bush. Erg gelachen en mooie dieren en een mooi landschap gezien. Na 19 camera's te hebben gevonden en van de bomen af te hebben gehaald om 17:00 weer terug naar Chipangali om lekker te douchen en wat te eten. En ik zit hier nu alweer bijna 3 weken; time flies when you're having fun! PS: Foto's kan ik hier niet uploaden, omdat ik daar niet genoeg internet voor heb. Maar op Facebook plaats ik wel vaker foto's.

Reacties

Reacties

Harry

Geweldige belevenis weer. Winterjassen verkopen ze denk ik niet daar ... Xxx

Marlies

Hoi lieve Tessa,
Ik lees met veel plezier je verhalen. Je schrijft echt leuk.
Geniet ervan, komt goed volgens mij.
Liefs Marlies

wil desjardijn

Wat een geweldig verhaal is dit weer, leuk geschreven ook, je maakt heel wat mee, geniet ervan, ik kijk met plezier uit naar je volgende verhaal xxx

Arnold Hewitt

Verborgen camera in de jungle ? Kan leuke beelden opleveren ????

Oma en Opa

Lieve Tessa we genieten zo van je verhalen wat fijn dat je het zo goed maakt.Veel plezier liefs van ons XXX

jordi

Super leuk tess!! Ben jaloers haha heeel veel plezier daar xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active